Жительці Кіровогррадщини повернули майже 4 тисячі за неякісний товар

Понеділок, 05 липня 2021 17:40

Жителька Новоукраїнського району замовила в одному з ательє пошиття бальної сорочки. За тканину, інші матеріали та виготовлення речі оплатила наперед. Однак, отримавши готовий виріб, була вкрай розчарована. Про це mandarin-news повідомили в ГУ Держпродспоживслужби області.

Зі слів заявниці, на готовій сорочці подекуди були відсутні пропорції швів, відтак одяг виглядав не так, як було потрібно.

Споживачка стала вимагати від швачки повернення коштів, але та не погоджувалася. Тоді жінка звернулася зі скаргою на фізичну особу – підприємця до Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області.

У ході розгляду звернення спеціалістами управління захисту споживачів за неякісно виконане замовлення з пошиття сорочки бальної суб’єкт господарювання повернув споживачці всю сплачену нею суму - 3 500 грн.

Прочитано 303 разів
Останнє редагування Понеділок, 05 липня 2021 17:54
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+