- Ви тут:
- Мандарин News
- Суспільство
- Завдання №1: на Кіровоградщині візьмуться за «туристично-економічну» трасу
Стратегічне завдання на 2020 рік для Служби автомобільних доріг Кіровоградщини – ремонт державної дороги, що сполучає Кропивницький та Запоріжжя по всій протяжності. Про це з посиланням на пресслужбу САД повідомляє mandarin-news.
Дорога Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя проходить повз п’ять населених пунктів в межах Кіровоградської області та є стратегічно важливою для розвитку туризму та економіки регіону, – наголосили у пресслужбі.
Багато років через тотальне недофінансування дорожньої галузі ця дорога залишалася поза основною увагою. Аби забезпечити по ній безперебійний проїзд транспорту, її життєздатність підтримували шляхом аварійних ремонтів та дрібних ремонтів найбільш уражених ділянок покриття без укріплення нижніх шарів. Цьогоріч ситуація кардинально інша – охопити ґрунтовним ремонтом усю протяжність дороги в межах області, а це майже 82 кілометри, та вкластися всього в один будівельний сезон.
Завдання, звісно, не з легких, втім, якщо буде відповідна фінансова підтримка з боку Уряду, то ми з ним впораємося, – впевнений заступник начальника Служби з питань експлуатаційного утримання доріг Вячеслав Гришин. – Попереду багато роботи, яка вимагатиме від нас максимальної концентрації сил та засобів, і яка постійно перебуватиме під наглядом громадськості, оскільки ремонт проходитиме за кошти платників податків.
Сьогодні інтенсивність руху транспорту на даній дорозі значно нижча, ніж може бути – 2315 машин за добу, а після ремонту вона зросте майже вдвічі.
Якісне сполучення Кропивницький-Запоріжжя – це можливості економічного розвитку, оскільки на ньому знаходяться два потужні елеватори, можливості залучення інвестицій закордонних партнерів для розвитку аграрного бізнесу на Кіровоградщині. Крім того, це дасть змогу розвинути і туристичний напрямок, адже дендропарк «Веселі боковеньки», що знаходиться в Долинському районі, є окрасою області і може стати привабливим місцем для зеленого відпочинку подорожуючих або ж дослідників природи.
В ході відновлення дороги Н-23 на одній ділянці буде проведено реконструкцію, всі інші відрізки охоплять поточним середнім ремонтом, який за своїми технологічними параметрами практично не відрізнятиметься від реконструкції. Будуть виконані роботи з укріплення основи, влаштування нижнього шару асфальтобетону та верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону. І, звичайно ж, буде проведено комплекс робіт з облаштування дороги знаками, розміткою, штучним освітленням та, за необхідності, оновлення чи встановлення автопавільйонів.