Продавчиню магазину на Кіровоградщині звільнили через хамство до покупців

Понеділок, 12 липня 2021 17:22

В одному з продуктових магазинів міста Олександрії звільнили продавчиню через грубе спілкування з клієнткою. Про це mandarin-news повідомили в ГУ Держпродспоживслужби в області.

Так, під час здійснення покупки продавці поводили себе агресивно та спілкувалися зі споживачкою в грубій формі.

В ході позапланової перевірки спеціалісти управління захисту споживачів встановили, що факт грубого спілкування з покупцями дійсно мав місце зі сторони однієї з продавчинь, що спричиняло неодноразові конфлікти.

Фізичну особу-підприємця притягнули до адміністративної відповідальності з застосуванням штрафних санкцій. Працівницю, що поводилася неналежним чином під час обслуговування покупців, звільнено з займаної посади підприємцем.

«Частиною 1 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено, що всіма споживачами однаковою мірою визначається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.

 

 

Т

акож, згідно з п. 16 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833, працівники суб’єкта господарювання зобов’язані забезпечити реалізацію прав споживачів, визначених Законом України «Про захист прав споживачів», виконувати ці правила та вимоги інших нормативно-правових актів, що регулюють торговельну діяльність», – повідомили в пресслужбі ГУ Держпродспоживслужби області.

Прочитано 273 разів
Останнє редагування Вівторок, 13 липня 2021 09:24
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+