- Ви тут:
- Мандарин News
- Суспільство
- Чи з'являться нарешті у Кропивницькому електронні квитки?
Сьогодні, 6 березня відбулась постійна "транспортна" комісія на якій розглядали питання, щодо введення безготівкової оплати за проїзд у громадському транспорті Кропивницького.
15 січня цього року житель Кропивницького створив електронну петицію щодо безготівкової оплати за проїзд. На сьогодні петицію підписали 455 осіб з 450 необхідних, тож необхідна кількість голосів є.
Одна із систем, це коли пасажир, за допомогою смартфону, сканує QR-код і у електронному вигляді йому приходить квиток. Той, хто не має смартфонів, відправляє смс на короткий номер, а у відповідь отримує смс, де вказано що проїзд оплачено.
"Вже було проведено спільно з управлінням економіки 3 презентації від компанії, яка запроваджує цей квиток, але жодна презентація не змогла показати стабільну роботу цієї системи. Електронний квиток було експериментально запроваджено у Львові, система не стабільна. По-перше, на смартфоні із затримкою приходить квиток, а по-друге, були випадки коли квиток приходив, але кошти на підприємство так і не надходили. У Києві, також, запроваджували такі квитки, але це було лише на одному маршруті і ця система не працювала повноцінно. У Житомирі та Чернівцях є система безготівкового розрахунку, але там повний колапс. Саме там, у приватних перевізників, система просто переставала працювати, то зникав зв'язок з банком, то ще якісь проблеми. У зв'язку з цим, продовжується йти готівкова оплата. КабМіном була прийнята постанова, яка регламентує порядок оплати проїзду. Цю постанову обіцяють опублікувати незабаром в офіційному віснику КабМіну. Після ознайомлення з нею, можливо, буде щось більш детально розказати і вивчити. Але на сьогодні оплата електронним квитком питання досить незрозуміле і не вивчене, працюють лише пілотні проекти", - зазначив начальник управління транспорту та зв'язку Олександр Вергун.
Голова "транспортної" комісії Михайло Бєжан зауважив, що в цій системі дуже багато запитань на яких немає відповідей.
Також, Олександр Вергун повідомив про те, що в Олександрії близько 10 автобусів працюють за системою QR-коду, де є відповідна наліпка на склі. Але, за день таким транспортом користуються до 100 пасажирів, а тому вона не набрала популярності серед пасажирів. Можливо, це пов'язано з тим, що пасажир повинен бути клієнтом Приватбанку і користуватися мобільним додатком Приват 24.
Обговоривши це питання, члени комісії не підтримали дану петицію, однак зауважили, що будуть детально працювати над цим питанням.