Чи з'являться нарешті у Кропивницькому електронні квитки?

Вівторок, 06 березня 2018 15:24

Сьогодні, 6 березня відбулась постійна "транспортна" комісія на якій розглядали питання, щодо введення безготівкової оплати за проїзд у громадському транспорті Кропивницького.

15 січня цього року житель Кропивницького створив електронну петицію щодо безготівкової оплати за проїзд. На сьогодні петицію підписали 455 осіб з 450 необхідних, тож необхідна кількість голосів є.

Одна із систем, це коли пасажир, за допомогою смартфону, сканує QR-код і у електронному вигляді йому приходить квиток. Той, хто не має смартфонів, відправляє смс на короткий номер, а у відповідь отримує смс, де вказано що проїзд оплачено.

"Вже було проведено спільно з управлінням економіки 3 презентації від компанії, яка запроваджує цей квиток, але жодна презентація не змогла показати стабільну роботу цієї системи. Електронний квиток було експериментально запроваджено у Львові, система не стабільна. По-перше, на смартфоні із затримкою приходить квиток, а по-друге, були випадки коли квиток приходив, але кошти на підприємство так і не надходили. У Києві, також, запроваджували такі квитки, але це було лише на одному маршруті і ця система не працювала повноцінно. У Житомирі та Чернівцях є система безготівкового розрахунку, але там повний колапс. Саме там, у приватних перевізників, система просто переставала працювати, то зникав зв'язок з банком, то ще якісь проблеми. У зв'язку з цим, продовжується йти готівкова оплата. КабМіном була прийнята постанова, яка регламентує порядок оплати проїзду. Цю постанову обіцяють опублікувати незабаром в офіційному віснику КабМіну. Після ознайомлення з нею, можливо, буде щось більш детально розказати і вивчити. Але на сьогодні оплата електронним квитком питання досить незрозуміле і не вивчене, працюють лише пілотні проекти", - зазначив начальник управління транспорту та зв'язку Олександр Вергун.

 
 
Голова "транспортної" комісії Михайло Бєжан зауважив, що в цій системі дуже багато запитань на яких немає відповідей. 

Також, Олександр Вергун повідомив про те, що в Олександрії близько 10 автобусів працюють за системою QR-коду, де є відповідна наліпка на склі. Але, за день таким транспортом користуються до 100 пасажирів, а тому вона не набрала популярності серед пасажирів. Можливо, це пов'язано з тим, що пасажир повинен бути клієнтом Приватбанку і користуватися мобільним додатком Приват 24.

Обговоривши це питання, члени комісії не підтримали дану петицію, однак зауважили, що будуть детально працювати над цим питанням. 

 
Прочитано 481 разів
Останнє редагування Вівторок, 06 березня 2018 15:26
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+