Контролери "Дніпро-Кіровоград" перевірятимуть лічильники по-новому

Середа, 20 січня 2021 14:18

ОКВП «Дніпро – Кіровоград» в умовах карантинних обмежень через пандемією коронавірусу COVID-19 переводить роботу контролерів та слюсарів водомірної майстерні на більш зручний формат.  Про це повідомили в пресслужбі ОКВП «Дніпро-Кіровоград».

Вказаним працівникам видадуть смартфони із відповідним програмним забезпеченням, за допомогою яких можна буде здійснювати обмін інформацією зі споживачами та абонентними відділами.

Враховуючи провідні тенденції маркетингу, ОКВП «Дніпро-Кіровоград» спрямовує роботу в сфері обслуговування абонентів на максимальне спрощення комунікації між споживачем та представником підприємства.

Тобто, у споживачів буде ще менше приводів відвідувати абонвідділ, а контролер чи слюсар витрачатиме значно менше часу на обмін даними – відповідно, зможе надати послугу швидше, зручніше та більшій кількості споживачів.

Основними перевагами такого формату взаємодії є:

  • економія часу працівника абонвідділу та контролера (слюсара водомірної майстерні) при отриманні щоденних нарядів завдань за рахунок відміни їх друку на паперових носіях;
  • економія часу контролера під час обходу дільниці за рахунок виключення необхідності обробки паперових відомостей, як наслідок розширення територіального охопленняя обслуговування одним контролером/слюсарем водомірної майстерні;
  • економія на папері та інших канцелярських товарах;
  • в період жорсткого карантину контролери, переведені на дистанційну роботу, здійснюватимуть велику частину збору показників через месенджери, чим значно спростять питання передачі фактичних показників абонентами;
  • зняття показників приладу (опломбування/розпломбування) обліку буде здійснюватись за допомогою смартфону, з обов’язковою фотофіксацією та геолокацією;
  • оскільки в смартфон буде завантажено інформацію з абонентської бази по споживачах, що обслуговуються контролером, абонент матиме можливість отримати будь-яку інформацію при відвідуванні контролером в себе вдома.

Таким чином, придбання надійних смартфонів з високою роздільною здатністю фотокамери, яскравим спалахом та встановлення на них відповідного програмного забезпечення дозволяє контролеру практично «принести» абонентний відділ до кожного споживача додому.

Прочитано 2337 разів
Останнє редагування Середа, 20 січня 2021 14:49
Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)

Додати коментар


+