- Ви тут:
- Мандарин News
- Всі важливі новини
- Контролери "Дніпро-Кіровоград" перевірятимуть лічильники по-новому
ОКВП «Дніпро – Кіровоград» в умовах карантинних обмежень через пандемією коронавірусу COVID-19 переводить роботу контролерів та слюсарів водомірної майстерні на більш зручний формат. Про це повідомили в пресслужбі ОКВП «Дніпро-Кіровоград».
Вказаним працівникам видадуть смартфони із відповідним програмним забезпеченням, за допомогою яких можна буде здійснювати обмін інформацією зі споживачами та абонентними відділами.
Враховуючи провідні тенденції маркетингу, ОКВП «Дніпро-Кіровоград» спрямовує роботу в сфері обслуговування абонентів на максимальне спрощення комунікації між споживачем та представником підприємства.
Тобто, у споживачів буде ще менше приводів відвідувати абонвідділ, а контролер чи слюсар витрачатиме значно менше часу на обмін даними – відповідно, зможе надати послугу швидше, зручніше та більшій кількості споживачів.
Основними перевагами такого формату взаємодії є:
- економія часу працівника абонвідділу та контролера (слюсара водомірної майстерні) при отриманні щоденних нарядів завдань за рахунок відміни їх друку на паперових носіях;
- економія часу контролера під час обходу дільниці за рахунок виключення необхідності обробки паперових відомостей, як наслідок розширення територіального охопленняя обслуговування одним контролером/слюсарем водомірної майстерні;
- економія на папері та інших канцелярських товарах;
- в період жорсткого карантину контролери, переведені на дистанційну роботу, здійснюватимуть велику частину збору показників через месенджери, чим значно спростять питання передачі фактичних показників абонентами;
- зняття показників приладу (опломбування/розпломбування) обліку буде здійснюватись за допомогою смартфону, з обов’язковою фотофіксацією та геолокацією;
- оскільки в смартфон буде завантажено інформацію з абонентської бази по споживачах, що обслуговуються контролером, абонент матиме можливість отримати будь-яку інформацію при відвідуванні контролером в себе вдома.
Таким чином, придбання надійних смартфонів з високою роздільною здатністю фотокамери, яскравим спалахом та встановлення на них відповідного програмного забезпечення дозволяє контролеру практично «принести» абонентний відділ до кожного споживача додому.