- Ви тут:
- Мандарин News
- Суспільство
- Тролейбуси з автономних ходом у Кропивницькому: приклад Дніпра
Більше того, вже вчора, першого серпня, відбулася робоча нарада з питання придбання сучасного електротранспорту.
У зустрічі взяли участь профільний заступник міського голови Олександр Мосін, начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Олександр Вергун, генеральний директор ТОВ “Торговий дім “ЛІТАН” Олег Сухов та представники банківських установ.
Метою зустрічі стало обговорення перспективи придбання містом 10-ти тролейбусів з автономним ходом повної комплектації у лізінг. Саме тому міський голова звернувся до банків розробити відповідну комерційну пропозицію. Андрій Райкович зауважив, що така лізінгова програма має бути складена на термін не більше, ніж на два роки і діяти на вигідних для міста умовах.
- Міська влада Кропивницького має можливість закупити п’ять сучасних якісних тролейбусів з автономною тягою, які відповідають усім світовим стандартам, - відзначив міський голова - Але якщо банк нам запропонує вигідні умови придбання транспорту у лізінг, які дадуть можливість придбати десять таких тролейбусів, ми готові до співпраці.
Очільник міста запевнив, що міська рада готова виконати усі лізінгові зобов’язання протягом терміну, який визначить банк. А також звернувся з проханням якнайшвидше надати пропозиції для вивчення їх профільними фахівцями міської ради.
Хто вже користується таким транспортом?
Кропивницький ніколи не був передовиком у застосуванні новітніх технологій, тож і не дивно, що щодібна практика для України вже не є новою. Першим містом, який почав випустив на маршрути подібні трансопортні засоби стало Дніпро, яке зе минулого року закупило два тролейбуси.
їх зібрали на заводі "Південмаш", а комплектуючі привезли з сусідньої Білорусі.
У троллейбусах працює кондиціонер, а температуру повітря можна регулювати як у кабіні водія, так і в пасажирському салоні. Обидва тролейбуси обладнані пандусами і спеціальними місцями для людей з інвалідністю.
Автономний хід тролейбуса забезпечують літій-іонні акумуляторні батареї, ємність яких - 100 ампер/годин. З увімкненим кондиціонером чи опаленням транспорт здатен проїхати не менше 15 кілометрів на одному заряді. Акумулятори можуть заряджатися під час руху або стоянки від наявної контактної мережі.
На електронному табло вказують номер маршруту, а вбудований динамік, виведений назовні, допоможе громадянам із вадами зору не пропустити свою зупинку.
За один раз тролейбус здатний перевозити 107 пасажирів. Оплатити проїзд можна і через QR-код.
На повну потужність новий маршрут №14 запрацює вже наступного тижня.
Вартість двох безконтактних машин становить 15,6 млн грн. Якщо притримуватися цих цифр, то Кропивницькому купівля десяти машин обійдеться в 78 млн гривень.
От і цікаво: а міська влада подивиться на успішний приклад Дніпра?