На що скаржаться кропивничани в роботі громадського транспорту

П'ятниця, 28 січня 2022 17:40

Сьогодні, 28 січня, на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, упродовж двох годин відповідав начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Віктор Житник, передає mandarin-news з посиланням на Кропивницьку міську раду.

Посадовець відповів на чисельні телефонні дзвінки кропивничан, які порушили низку актуальних для громади питань щодо  роботи громадського транспорту в обласному центрі.

Зокрема, містян цікавило:

  • вирішення питання придбання учнівських квитків для проїзду в громадському транспорті;
  • налагодження графіка роботи маршрутного таксі № 55;
  • здійснення перевезень автобусами великої або середньої місткості комунального підриємства по маршруту №55;
  • перенесення стоянки маршрутних таксі від житлового будинку по вул. Жадова, 20 в інше місце;
  • повернення попередньої схеми руху автобуса великої місткості №114;
  • налагодження режиму роботи маршрутних таксі, які курсують до мікрорайону Стара Балашівка  із 11.00 до 15.00;
  • запровадження автобусного маршруту до кінця вулиці Бобринецький шлях;
  • перевірка водіїв маршрутних таксі №8, 15, 3 щодо дотримання затвердженого графіка руху;
  • обладнання GPS-навігаторами маршрутних таксі.

На гарячу лінію надійшли також два телефонних дзвінки зі скаргами на водіїв маршрутного таксі №55, які не доїжджають до кінцевої зупинки «мкр. Нова Балашівка» та на водія маршрутного таксі №21, який не повернув кошти дитині, що помилково зайшла не в те таксі.

Фото: CBN

Прочитано 840 разів
Останнє редагування П'ятниця, 28 січня 2022 17:51
Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)

Додати коментар


+