Місто Кропивницький намагаються “ЗміниТИ”

П'ятниця, 15 грудня 2017 09:42

Учора, 14 грудня о 15:30, у кав'ярні "DVA Coffee" (вул. Дворцова, 29) відбулась неформальна зустріч "Взаємодія заради змін. Як запустити незворотні демократичні процеси?"
До Кропивницького завітали представники Всеукраїнського туру "ЗміниТи: взаємодія заради змін" - Інна Борзило, яка є лідеркою напрямку "Рівний доступ до політики" Центру UA та Андрій Андрушкін - лідер напрямку "Контроль публічних фінансів" Центру UA. Мета туру – залучити найактивніші спільноти країни до вироблення нової державної політики. Збір та врахування позицій виконавців реформ та тих, на кого ці реформи вплинуть, має стати стандартом роботи виконавчої влади для успішної розробки та впровадження якісних змін.
Учасники Всеукраїнського туру об'їздили вже 63 міста України в числі яких є міста з Кіровоградської області.
В Кропивницькому громадські діячі відвідали також Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка та поспілкувались зі студентами журфаку.


«Після спілкування з молодими журналістами ми були засмученні, адже ніхто з них не зміг назвати навіть три кандидата від кожної політичної партії. Наприклад від «Радикальної партії» студенти опізнанні тільки особистістю Олега Валерійовича Ляшка. Це досить важлива проблема, адже українська молодь – це майбутнє нашої країни» - зауважила Інна Борзило.

80% громадян не задоволенні роботою парламенту і тільки 18% - це ті, які справді підтримують виборців. Проблема виборів одна з основних питань в політиці. В районних центрах вона найпоширеніша тому, що 80% місцевих жителів не з’являються на виборчі дільниці.
Вимога висування від партій обмежила право балотуватися для незалежних кандидатів, які користуються довірою в громадах, але не були згодні висуватися від жодної з політичних сил, а особливості розподілу мандатів позбавили представництва у місцевих радах різних рівнів значну частину виборців.

«Ми пропонуємо найбільш доцільне вирішення цієї проблеми – змінити виборчу систему на пропорційну систему з відкритими списками для обласних рад і на мажоритарну систему з голосуванням у багатомандатних округах для районних, міських і районних у містах рад. Це забезпечить представництва всіх округів, збереження ролі партій у вирішенні питань, що стосуються великих адміністративних одиниць, розвиток партійних структур на регіональному рівні, повернення можливості балотуватися для громадян, що мають високий рівень підтримки в громадах, але не готові співпрацювати з кожною партією», - зазначив Андрій Андрушкін.

Політична реклама на телебаченні є найбільшою статтею витрат у виборчих компаніях. Крім того,що вартість телереклами обмежує доступ до політики для кандидатів без доступу до значних фінансових ресурсів, вона також сприяє витісненню інших форм агітації, зокрема живого спілкування кандидатів з виборцями.
Результати консультування із заінтересованими сторонами показали, що найбільш доцільним рішенням є обмеження кількості ефірного часу телевізійної реклами, встановлення вимог щодо її змісту та формату, а також запровадження обов'язкових дебатів.


«В політичній рекламі треба заборонити використання відомих акторів, дітей та тварин тому, що вона не повинна передавати емоційний вплив на свідомість людини. Також звісно вся політична реклама має бути державною мовою», - наголосили представники організації.

Прочитано 553 разів
Останнє редагування П'ятниця, 15 грудня 2017 16:20
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+