Батарейки та лампочки : які ще товари заборонили продавати в магазинах на час січневого карантину

Понеділок, 04 січня 2021 16:33
Американська торгова палата звернулась до Кабміну щодо перегляду умов карантину, який почне діяти з 8 січня 2021 року до 25 січня 2021 року на всій території України. Про це повідомляє mandarin news з посиланням на прес-службу палати. На час посилення карантину забороняється торгівля будь-якими товарами, окрім продуктів харчування, лікарських засобів та виробів медичного призначення, засобів гігієни та зв’язку, а також кормів, ветеринарних препаратів, насіння, засобів захисту рослин. Будь-які інші товари можна буде замовити лише з адресною доставкою. Американська торговельна палата (Палата) звертає увагу на те, що мова йде не лише про повне закриття спеціалізованих магазинів. З 8 січня навіть в супермаркетах буде заборонено продавати значну частину товарів повсякденного вжитку: побутову хімію та інструменти, одяг, пресу, лампочки, батарейки, дитячі товари для навчання. Для обмеження доступу відвідувачів до заборонених для реалізації товарів, згідно з рішенням Уряду, супермаркети будуть вимушені закривати окремі відділи або забороняти продаж таких товарів безпосередньо при розрахунку на касі. На думку компаній-членів Палати, таке рішення не лише є прямим обмеженням прав споживачів у придбанні необхідної продукції, але й потенційно призводитиме до виникнення конфліктних ситуацій в магазинах. У палаті пропонують уряду дозволити роботу суб’єктів господарювання, які продають товари на торговельних площах, не менш як 60 відсотків яких призначено для торгівлі продуктами харчування, лікарськими засобами, виробами медичного призначення, засобами гігієни та побутової хімії, засобами зв’язку, друкованими засобами масової інформації, ветеринарними препаратами, кормами, насінням, засобами захисту рослин, без обмеження доступу відвідувачів до інших товарів. Торговельні заклади є цілісною торговельною одиницею, до того ж єдиною, що здатна задовольнити базові потреби населення в умовах карантину. Обмеження їх асортименту є нелогічним, оскільки споживач, перебуваючи у торговельному закладі, має рівний доступ до всіх товарів. Як наслідок, варто очікувати додаткових збитків для бізнесу та держави, а також значного невдоволення споживачів.
Прочитано 1644 разів
Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)

Додати коментар


SportDiscounter SportDiscounter
+