- Ви тут:
- Мандарин News
- Суспільство
- Асфальтний завод у Кропивницькому: бути чи не бути?
"Ми вже не вперше говоримо про це. Якщо для такого об'єкту не знайдеться у місті вільної земельної ділянки - звільню керівництво земельного управління. Я попереджаю", - рішуче заявив під час наради очільник міста.
Нагадаємо, що Райкович доручив вже нa друге півріччя 2018 року зaклaсти в міському бюджеті кошти нa будівництво aсфaльтного зaводу потужністю принaймні 50 тонн нa добу. Тaкож, дав завдання своєму зaступнику Олексaндру Мосіну почати пошуки території для тaкого зaводу.
"Є кому прaцювaти, немaє aсфaльту. Тa й нaше комунaльне підприємство повинно бути зaбезпечене високоякісним мaтеріaлом. І роботи ми можемо виконувaти не гірше від підприємств привaтної форми влaсності. Особливо коли йдеться про ямковий тa поточний ремонти", - повідомив Андрій Райкович 16 квітня поточного року.
Та й не стане новиною ні для кого той факт, що останнім часом, навіть звичайні містяни, не будучи експертами в інфраструктурі, можуть впевнено сказати, що підрядники «кладуть» не якісний асфальт. (фото )
Фото - сайт "Дозор"
Неодноразово, дане питання піднімав місцевий депутат від Радикальної Партії Олега Ляшка Рафаель Санасарян, який став ініціатором створення тимчасової депутатської комісії «По перевірці підрядних організації, що виконували ремонт доріг у 2015 році». Відповідна комісія була створена на початку 2016 року з метою відсіювання недобросовісних компаній.
«Ви тільки подивіться на ці дороги. Вони ж сходять разом зі снігом і дощем! Нам не потрібні недобросовісні підрядники, які розкрадають міський бюджет, і «закатують» сотні тисяч гривень. Якщо не хочуть чесно заробляти, то потрібно дати змогу працювати тим, хто буде дотримуватись усіх норм та правил», - коментував Рафаель Санасарян.
Тоді, він, разом зі своєю командою, зв’язався з професійною компанією «ФІДІК», які підписали контракт з Міністерством інфраструктури на перевірку доріг в Україні. Щигурова Яна (Президент асоціації міжнародних експертів), погодилась поспівпрацювати з міською радою нашого міста Кропивницького на предмет якості доріг. При цьому, експерти зазначили мінімальну суму за свої послуги – 50 000 грн за такий колосальний об’єм роботи. За словами керівниці, вони виставили рахунок лише на затратні частини, аби провести демонстраційну роботу, які на прикладі Кропивницького показати як насправді мають робити дороги.
Але, як не дивно, більшість депутатського корпусу міськради, не підтримали такої ініціативи. Більше того, на одному з засідань, на яке запросили пані Щигурову, їй навіть не надали слова для виступу.
Сьогодні ж, дана проблема знову підіймається. Тільки тепер вже очільником міста. І вирішення цього питання є достатньо неординарним – будівництво заводу, який має випускати якісний асфальт.
Асфальтобетонні заводи, які з’являються в Україні, дозволяють побудувати в країні дороги нової якості.
В Україні вже близько двадцяти асфальтобетонних заводів. У травні у Новомосковську Дніпропетровської області відкрився асфальтобетонний завод компанії "Автомагістраль-Південь".
«Автомагістраль-Південь» посідає провідні позиції, і це вже не перше підприємство компанії в регіоні. Таких заводів нам потрібні десятки по всій Україні. На програму з розвитку доріг в 2018-2022 роках уряд планує спрямувати 300 мільярдів гривень. І за допомогою таких заводів ми крок за кроком запустимо будівельну машину», - заявив голова Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак, під час церемонії відкриття найпотужнішого асфальтобетонного заводу в Харкові.
За словами представників компанії, завод має рекордну продуктивність і дозволяє виробляти дорожнє покриття найвищого класу.
«Дороги повинні будувати приватні компанії, які перемагають на чесних і прозорих тендерах, які вкладають свої кошти в розвиток виробництва" , - говорить Володимир Омелян, заступник міністра інфраструктури.
Цікаво, а яку компанію запросять побудувати асфальтобетонний завод у Кропивницькому? І на скільки швидко ідея Райковича втілився в життя?