Жительці Кропивницького повернули понад 2 тисячі за неякісне взуття

Четвер, 09 грудня 2021 16:07

Жителька Кропивницького придбала неякісні черевики вартістю 2 200 грн в одному з магазинів міста. Зі слів заявниці, в магазині її запевнили в якості товару, однак вже через декілька днів використання на взутті почали відпадати закріплюючі кнопки та відклеїлась підошва. Про це повідомляє mandarin-news з посиланням на ГУ Держпродспоживслужби в області.

Жінка звернулася до магазину та передала черевики для гарантійного ремонту взуття. Час йшов, а взуття після ремонту не повертали. Відтак жінці довелося захищати свої права за участі спеціалістів у сфері захисту споживачів.

Тож, в ході розгляду звернення спеціалістами управління захисту споживачів підприємець повернув заявниці повну суму вартості взуття (2 200 грн).

Довідково. Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків у товарі споживач має право вимагати:

– пропорційне зменшення ціни;

– безоплатне усунення недоліків товару;

– відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Водночас, якщо усунення недоліку потребує понад 14 календарних днів, це є підставою вважати такий недолік істотним та вимагати від продавця або виробника:

– розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

– вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

Звертаємо увагу: взуття належить до товарів, на які в обов’язковому порядку має встановлюватися гарантійний строк. Відповідно до державного стандарту України (ДСТУ 26167:2009) на все взуття повсякденного вжитку виробник дає гарантію не менш як 30 днів. Взуття віднесено до переліку сезонних товарів, гарантійні терміни яких обчислюються від дня продажу в роздрібній мережі або від початку відповідного сезону (додаток № 1 до постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»), а саме:

зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня;

весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;

літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.

Згідно з положеннями Технічного регламенту маркування матеріалів, що використовуються для виготовлення основних складових взуття, яке надходить для продажу споживачу на маркуванні взуття обов’язковою є інформація про три основні складові:

матеріал верху;

підкладка й устілка;

підошва.

Маркування має бути видимим, добре закріпленим та доступним, а розміри піктограм достатніми для зручності розуміння інформації, зазначеної на маркуванні. Маркування має бути зрозумілим для споживача і не вводити його в оману.

Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено, що всі вимоги споживача розглядають після пред’явлення ним розрахункового документа. Тому продавець має видати покупцю чек або інший розрахунковий документ встановленої форми, що підтверджує факт купівлі товару.

 

Прочитано 329 разів
Останнє редагування Четвер, 09 грудня 2021 16:26
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+