Жителькам Кропивницького продали неякісні каблучки

Понеділок, 03 серпня 2020 14:17

Двоє кропивничанок придбали ювелірні вироби (каблучки), та невдовзі в прикрасах почали випадати камінці.  Про це повідомляє mandarin-news з посиланням на Держпродспоживслужбу в Кіровоградській області.

Споживачки передали вироби для проведення гарантійного ремонту. Однак через 14 днів ані каблучок, ані сплачених за них коштів жінки не отримали, тож звернулися за допомогою до управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини.

У ході розгляду звернень громадян фахівцями управління захисту споживачів одній з жінок повернули кошти за прикрасу в сумі 3 899 грн, а іншій обміняли на аналогічну каблучку без доплати.

У Держпродспоживслужбі звертають увагу суб’єктів господарювання, що згідно з ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару, вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі одного відсотка від вартості товару.

Прочитано 356 разів
Останнє редагування Понеділок, 03 серпня 2020 15:57
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+