Загорівся під час нагрівання: кропивничанин придбав неякісний товар

П'ятниця, 21 серпня 2020 17:43

Житель Кропивницького придбав в магазині електричний чайник, який виявився неякісним. Через декілька днів користування чайник загорівся прямо під час нагрівання. До того ж охоплені полум’ям уламки пошкодили меблям. В ході розгляду звернення фахівцями управління захисту підприємець повернув чоловіку кошти за неякісний товар, а також компенсував завдану матеріальну шкоду в розмірі 5000 грн. Про це повідомляє mandarin-news з посиланням на ГУ Держпроспоживслужби в Кіровоградській області.

  • Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначені права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості. Зокрема, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або вимагати заміни товару на такий же чи аналогічний з числа наявних у продавця (виробника).

За консультаціями з питань прав захисту споживачів звертайтеся за телефоном: (0522) 32 14 58.

Прочитано 484 разів
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+