- Ви тут:
- Мандарин News
- Всі важливі новини
- Як минула година «гарячої» лінії з головою ОДА
Сьогодні, 3 червня, голова ОДА Андрій Балонь відповів на телефонні звернення жителів Кіровоградської області. Про це повідомляється на сайті міської ради.
Так, з 11:00 до 12:00 години голова ОДА прийняв 11 дзвінків.
За інформацією, телефонні звернення стосувались таких сфер:
• обстеження людей на коронавірус;
• надання медичної допомоги хворим, які не мають підписаних декларацій із сімейними лікарями;
• ремонту дороги, яка з’єднує села Завтурове та Інгульське Устинівського району;
• роботи опорної школи та філій у Олександрівському районі;
• відновлення приміського залізничного сполучення в Олександрії;
• незаконного вивозу бетонних блоків зі злітної смуги в Кропивницькому.
«Щодо останнього, слідчо-оперативна група зафіксувала факт крадіжки. Наразі особи, причетні до зникнення плит, встановлені. Проводяться слідчі дії. Щодо решти звернень, профільні департаменти отримали відповідні доручення вивчити ситуації та доповісти про можливі варіанти вирішення проблем», – прокоментував Андрій Балонь.
Зазначимо: упродовж доби оператори «гарячої» лінії голови ОДА приймають близько 80 звернень. За травень до кол-центру надійшов 2 681 дзвінок від жителів Кіровоградщини. Відтак у минулому місяці переважали питання сфери комунального господарства (41%), надання довідкової інформації і консультацій (32%), соціального захисту (9%), поширення епідемії коронавірусу (7%) та інші.