СМС-голосування, призи та квартира: у Кропивницькому стартує перше міське реаліті-шоу

Вівторок, 22 вересня 2020 12:32

В обласному центрі стартував кастинг на  перше міське реаліті-шоу «Хочу тут жити», головним призом якого стане квартира у Кропивницькому. Про всі деталі розповіли організатори та спонсори під час прес-конференції, повідомляє mandarin-news.

Реаліті-шоу «Хочу тут жити»  – це соціальний проєкт, який жодним чином не пов’язаний з політикою. За словами організаторів, це буде  динамічне  competition- реаліті з елементами квесту. Планується, що це буде перший сезон.

«Це проєкт про наше місто, у якому переплететься історія, культура, люди. Ми хочемо, щоб це було цікаво глядачам і аудиторія не мала обмежень. Саме тому в якості головного призу ми обрали квартиру», – розповідає Олена Горобець, продюсер проєкту, співзасновниця Gоробці Production Studio.

 

Фото з ФБ- сторінки Олени Горобець

«Ми намагаємось конкурувати зі стереотипами про те, що тут (ред. у Кропивницькому) немає чого ловити та звідси варто виїхати. Ми хочемо разом творити легенду міста, формувати більше приводів для гордощів за своє місто. Усіх нас об’єднує саме любов до Кропивницького!», – наголосила Олена Горобець.

Генеральним партнером проєкту виступила мережа супермаркетів «Файно маркет». Він є не лише спонсором, а й порадником та однодумцем.

«Нам важливо розвивати місто не просто як бізнес, а і вкладати в нього. Для нас Кропивницький – це наше місто. Подібні проєкти важливі, щоб показати наскільки наше місто круте і чому тут варто жити», – каже Алла Зленко, представник генерального спонсора проекту.

Про інших партнерів проєкту розповіла Катерина Колтунова, ведуча проєкту, співзасновниця Gоробці Production Studio, координаторка громадського простору KROP:HUB:

Також серед партнерів проєкту друкарня «Імекс», корпорація «XXIСТОЛІТТЯ»,  яка надає локацію для втілення шоу і фінансову підтримку, «Лісова коза», «Клуб рестораторів Кропивницького», «Епіцентр», «Грузинська випічка», «Книгарня Є». Генеральним медіапартнером став телеканал «Вітер». Серед медіапартнерів є  і радіостанції. Наразі запускають потужну рекламну кампанію, яка до цього була зосереджена в соціальних мережах на сторінках проєкту.

Участь в шоу братимуть команди, що складаються з двох учасників. Вони повинні орієнтуватись в історії міста, бути кмітливими, спритними та витривалими.

Усього буде 8 команд по 2 учасники в кожній. Жителі міста Кропивницького, повнолітні, з активною громадянською позицією, творчі, амбітні, чиї успіхи і досягнення роблять наше місто кращим. При цьому жоден з членів команди не має власного житла. Це можуть бути брат і сестра, мати і дитина, але їй має бути більше 14 років, двоє друзів. Вони разом житимуть на одній території, якщо виграють квартиру.  З учасниками організатори підпишуть угоду, згідно якої переможці на певний період не зможуть продати житло.  

За словами ведучого, керівника СММ-напрямку, креативного директор проєкту Жені Жердія, зараз триває реєстрація на кастинг реаліті-шоу «Хочу тут жити». Вже надійшло немало анкет. Зареєструвались місцеві блогери, волонтери, військові.

«Повинно бути саме два учасники, які реєструються на кастинг.  Один чоловік відправив мотиваційне відео зі своєю собакою, але має бути саме дві людини, позаяк вам доведеться змагатись у квестах, проявляти кмітливість та швидкість», – розповів Жердій.

Щоб взяти участь в кастингу, потрібно зареєструватись та зняти мотиваційне відео, до якого є певні вимоги:

  • тривалість до 2 хв.
  • Зняте на професійну камеру чи телефон.
  • Українською мовою.
  • В якому Ви презентуєте свою команду. Розкажіть про себе,  що робите для того, щоб місто було кращим, чому хочете жити в Кропивницькому? Чому вважаєте, що головний приз – квартира має дістатись саме Вам?

Організатори планують створити 7 випусків програм, окрім цього різноманітні активності з’являтимуться на сторінках проєкту в соціальних мережах. Кожна програма виходитиме раз на тиджень.Реліз шоу запланований на кінець листопада. Транслюватимуть на телеканалі «Вітер», а також на платформі Ютуб. Бекстейдж, трейлери можна буде переглнути в соціальних мережах.

На сторінках в мережах проводитимуться маленькі розіграші, де теж можна виграти призи.

Усього в проєкті заплановано 4 відбіркові гри, 2 півфінали, 1 фінал. 

У фінал вийдуть 3 пари, одну з яких глядачі зможуть обрати та повернути.

Учасники, які вибуватимуть із реаліті-шоу, отримуватимуть подарунки від партнерів проєкту.

Організатори наголошують, що буде максимальна можливість інтерактиву з аудиторією, тобто глядачі вболіватимуть за своїх фаворитів з допомогою смс-голосування, а також підтримуватимуть учасників шоу підказками.

Фото з ФБ-сторінки проєкту "Хочу тут жити". 

 

Прочитано 615 разів
Останнє редагування Четвер, 08 жовтня 2020 10:13
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+