Кропивничанці повернули кошти за неякісний смарт-годинник

Вівторок, 06 квітня 2021 12:38

Жителька обласного центру в одному з магазинів придбала вологостійкий дитячий смарт-годинник, який виявився неякісним. Про це повідомили в Держпродспоживслужбі області.

Зі слів заявниці, недолік проявився у вигляді конденсату всередині годинника. Жінка звернулася до магазину за гарантійнимремонтом пристрою, однак отримала відмову сервісного центру. У висновку було зазначено, що споживачем порушені правила виробника, а саме: наявність вологи всередині годинника. Однак, в описі гаджета вказано, що годинник вологостійкий та має ступінь захисту купання/пірнання.

Відтак, підприємець повернув жінці повну суму вартості товару 1 599 грн.

Довідково. Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

Прочитано 279 разів
Останнє редагування Вівторок, 06 квітня 2021 12:58
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+