- Ви тут:
- Мандарин News
- Всі важливі новини
- Кропивничанці повернули кошти за неякісний смарт-годинник
Жителька обласного центру в одному з магазинів придбала вологостійкий дитячий смарт-годинник, який виявився неякісним. Про це повідомили в Держпродспоживслужбі області.
Зі слів заявниці, недолік проявився у вигляді конденсату всередині годинника. Жінка звернулася до магазину за гарантійнимремонтом пристрою, однак отримала відмову сервісного центру. У висновку було зазначено, що споживачем порушені правила виробника, а саме: наявність вологи всередині годинника. Однак, в описі гаджета вказано, що годинник вологостійкий та має ступінь захисту купання/пірнання.
Відтак, підприємець повернув жінці повну суму вартості товару 1 599 грн.
Довідково. Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).