Кропивничанка придбала неякісні керамічні панелі за 15 000 тисяч гривень

Вівторок, 29 вересня 2020 16:57

Жителька обласного центру придбала неякісні керамічні панелі загальною вартістю 15 500 грн для облаштування електроопалення. Монтували прилади ще у вересні минулого року, проте дефекти проявились одразу.  Про це повідомляє mandarin-news з посиланням на ГУ Держпродспоживслужби у Кіровоградській області.

Жінка скаржилась, що під час нагрівання/охолодження керамічних панелей з’являвся гучний дзвін, стукіт тощо.

Для вирішення проблеми споживачка неодноразово протягом року зверталася до підприємця, що реалізував їй товар, однак ситуація не змінилася.

Фахівці держпродспоживслужби розглянули скаргу, тож підприємець замінив споживачці неякісні керамічні панелі на якісний товар.

Звертаємо увагу споживачів та підприємців, що статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» визначені права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості. Зокрема, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:

пропорційного зменшення ціни;

безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

вимагати заміну товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

 

 

 

 

Прочитано 175 разів
Останнє редагування Вівторок, 29 вересня 2020 17:06
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+