Чи мають жителі Кіровоградщини сплачувати за не отриману воду

Понеділок, 30 листопада -0001 02:02

Нерідко через аварійні ситуації та необхідність проведення ремонтних робіт жителів раптово залишають без водопостачання. Разом з тим споживачі комунальних послуг, в яких не встановлений лічильник обліку води, оплачують вартість водопостачання згідно з встановленою нормою споживання за кількістю зареєстрованих осіб. Та чи має сплачувати споживач за ті дні, коли централізоване водопостачання було відсутнє? Це питання роз’яснили в ГУ Держпродспоживслужби області.

Так, у разі застосування планової перерви в наданні комунальних послуг виконавець зобов’язаний повідомити споживача через ЗМІ або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів (крім перерви на ліквідацію наслідків аварії). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.

Якщо ж перерва в наданні комунальних послуг застосована для ліквідації наслідків аварії, виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку такої перерви. У повідомленні зазначаються причини та строк перерви в наданні відповідних комунальних послуг. За час перерв у наданні послуги з централізованого водопостачання плата за неї не нараховується, однак лише за відповідності встановленим нормам.

За відсутності квартирних засобів обліку води, перерахунок розміру плати за водопостачання проводиться за наявності перерв у цілодобовому наданні таких послуг тривалістю понад 6 годин на добу більше ніж два рази на місяць.

Отже, згідно з чинним законодавством за відсутності централізованого водопостачання понад 6 годин та більше двох разів на місяць підприємство, що надає послуги з водопостачання, має провести перерахунок споживачеві за такі дні. Якщо ж Ваші права як споживача було порушено, звертайтеся до Консультаційного центру захисту прав споживачів у Кіровоградській області:

  • за телефоном: (0522) 32 14 58
  • за адресою: м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, кабінет 410
  • на електронну поштову скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Прочитано 275 разів
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+