Чому "Прозорий офіс" у Кропивницькому обійшовся дорожче та як він працює

Середа, 23 вересня 2020 12:11

В новому Центрі надання адміністративних послуг у форматі «Прозорого офісу» надають не лише адміністративні послуги, а й соціальні. Наразі тут можна отримати понад 350 послуг. За другий день роботи було понад 1100 відвідувачів. Про це повідомила під час пресконференції керуюча справами виконавчого комітету міської ради Кропивницького Альвіна Бондаренко.  

За словами Альвіни, в "Прозорому офісі" можуть отримати послуги жителі як Подільського, так і Фортечного районів міста.

Коли ЦНАП розташовувався у міській раді, тут надавали 173 послуги. Нині, згідно розпорядження міського голови, перелік послуг тут становитиме  364. Тут надають 92 послуги соціального характеру та 30 послуг пенсійного характеру.

Під одним дахом зібралися працівники як департаменту надання адміністративних послуг, (  реєстратори, адміністратори, інспектори) також і працівники двох ( Фортечного і Подільського ) управлінь соціального захисту населення, пенсійного фонду, які працюють в сервісному центрі біля «Копілки».

 

Наприклад, батько новонародженої дитини отримав і свідоцтво про народження дитини, а в соціальному  захисті – допомогу при народженні, у  відділі реєстрації місця проживання зареєстрував місце проживання дитини, – пояснив начальник департаменту надання адміністративних послуг Сергій Коваленко

"Прозорий офіс" починає роботу о 8 годині.  Тоді вмикається система електронної черги. Для зручності послуги розподілили на напрямки, території та кольори.

Ті, хто бажає отримати послуги реєстраційного характеру, ідуть на помаранчевий колір, ті, хто соціального або пенсійного характеру – зелений, адміністративного характеру – синій колір. В холі достатньо телевізорів з електронною чергою. В коридорах перед входами в території де обслуговують реєстратори, адміністратори є звуковий супровід електронної черги, – розповів Коваленко.

 

 

 

Щоб створити "Прозорий офіс", вивчали досвід  Харкова та інших міст. 2018 року провели конкурс на рівні Кабінету Міністрів України і визначили цільову субвенцію на цей об’єкт. З 2017-2018 років управління капітального будівництва міської ради Кропивницького розробило  проєктно-кошторисну документацію. Тоді вона складала трохи більше 50 млн грн.

Коли планували відкриття ЦНАПу, вимоги і будівельні норми та правила були інші.  Кількість робочих місць була в половину меншою, ніж сьогодні.

Коли проводили роботи,  виникли додаткові завдання. Додавали інженерні системи.

Потрібне було і пожежне обладнання, адже сходові клітини є евакуацією, тому необхідна пожежна стійкість.

З одного боку важлива пожежна стійкість, а з іншого – мають бути прозорі вікна.

Ті роботи, які були не виконані, але передбачались у першому проєкті, відповідно до додаткових  угод були зняті з процесу, – розповів Білокінь Сергій, начальник управління капітального будівництва міської ради міста Кропивницького

За його словами, кошторисна  вартість будівництва  загалом становить 71 млн 200 тис грн. Сюди входять будівельно-монтажні роботи, авторський нагляд, розробка проєктно-кошторисної документації, технічний нагляд, приєднання з усіма службами.

Саме лише під’єднання  по Обленерго (збільшення потужності) в 10ки разів спричинило суму майже більше півмільйона гривень. 25 млн коштів з державного бюджету на будівництво. 10 млн –кошти, за які міністерство соціальної політики поставило обладнання та меблі, оргтехніку. Інше обладнання було включене,– додав Білокінь.  

За інформацією, питання реєстрації місця проживання можна вирішити і на  віддалених робочих місцях. Їх розмістили в  районах, де велика густота населення. Тож реєстрацію можна здійснити або ЖЕО, або в прозорому офісі.

Віддалені місця є в ЖЕО №1, дві дільниці в ЖЕО №2: на вул. Єгорова, і на вул. Зінченка, дві дільниці в ЖЕО №3 (Критий ринку і Тенистий), одна дільниця в  ЖЕО №4 (Попова і Жадова)  і в с. Гірниче.

Плануємо, що в майбутньому  буде і на с. Новому, – повідомила заступниця начальника управління  нач відділу реєстрації місця проживання особи Катерина Струк.

До переліку послуг додались:  видача паспортних документів, реєстрація транспортних засобів, обмін і видача нових посвідчень водія. Ці послуги потребують налагодження.

Має бути комплексна система захисту інформації. Адміністратори нашого управління проходять навчання в міграційній службі. Готуємось найближчим часом запровадити видачу цих додаткових послуг, – розповіла начальниця управління  адміністративних  послуг Департаменту надання адміністративних  послуг Шкода Ольга.

Скористатись послугами "Прозорого офісу" можуть і люди з інвалідністю. Тут є підйомний ліфт для інвалідів-колясочників та матерів з візочками. 

Раніше на місці сучасного "Прозорого офісу" був кібернетико-технічний  коледж. 2018 року його закрили, позаяк тут навчались лише 78 студентів.

 

 

 

 
Прочитано 441 разів
Останнє редагування Середа, 23 вересня 2020 13:20
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Додати коментар


+